Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Ο μαγικός αριθμός "τρία"!

Όταν ρωτάς τις γυναίκες για τον αριθμό των ερωτικών τους σχέσεων, διαιρούν τον πραγματικό αριθμό με το τρία.
Ενώ οι άντρες πολλαπλασιάζουν τις κατακτήσεις τους επίσης με τον αριθμό τρία!
Τον τελευταίο καιρό άκουσα από γυναίκες τις εξής δυο εκδοχές:
Α) "Μισό λεπτό ν' αρχίσω το μέτρημα, μπορείς να βοηθήσεις κι εσύ λίγο γιατί δεν μου φτάνουν τα δάχτυλα;"
Β) "Δεν έχει και τόση σημασία γιατί από τότε που σε γνώρισα όλο το παρελθόν μου διεγράφη!".

14 σχόλια:

Άθη είπε...

Εεε,εμ καλησπέρα καλό μου..ε,αυτή είναι η γνωστή τάση που έχουμε αμφότεροι να το..τραβάμε από τα..μαλλάκια που λέω εγώ..και να λέμε συνεχώς εκατοντάδες μαλακίες στους εκάστοτε εραστές μας ή υποψήφιους γκόμενους επειδή έτσι μας συμφέρει? γιανά κάνουμε λίιγο μόστρα?ίσως...για νά το παίξουμε λίγο..'καμπόσοι'? μπορεί...ή γιανά το..παίξουμε απλώς...ίσως...ε,η τάση αυτή πρός το παρά-τραβηγμένο και το υπερβολικό υπάρχει πάντα.. και σε ό,τι αφορά τα ερωτικά μας δυστυχώς ε,εκεί δ εν προσέχουμε και πολλές φορές το τραβάμε πολύυ το σχοινάκι λέγοντας διάφορες μαλακίες στο υποψήφιο έτερον ήμισι (με σκοπό να το εντυπωσιάσουμε?)να του αποσπάσουμε τη προσοχή? τον ενδιαφέρον? μπορεί...αλλά που δυστυχώς όμως α υ τές οι μαλακίες μπορεί να έχουν και το αντίθετο αποτέλεσμα πολλές φορές από αυτό που θα θέλαμε εμείς...γι'αυτό πρέπει να προσέχουμε λίγο τί λέμε με το..στοματάκι μας..και που το λέμε κυρίως....ωραίο ποστάκι πάντως! καλησπέρες..και..ας αφήσουμε λίγο τις ηλίθιες υπερβολές κατά μέρος και τα μεγάλα και χωρίς ουσία λόγια ε? ε,ας γίνουμε λίγο πιο..ανθρώπινοι..λίγο πιο..γήινοι τέσπα λίγο πιο ανθρώπινα όντα...ας έρθουμε λίιγο πιο κοντά σε αυτούς ή αυτόν που αγαπάμε και ας αφουγκραστούμε τι θέλουν να μας..πουν μέσα από το βλέμμα τους, τις κινήσεις τους...η γλώσσα του σώματος μιλάει πάντα καλύτερα κι όταν αγαπάς κάποιον ακόμη καλύτερα πιστέυω..ας αφήσουμε επιτέλους αυτά τα ανούσια και ηλίθια λόγια..και ας πούμε κάτι που να έρχεται από μέσα μας από τη καρδιά μας σε αυτούς που αγαπάμε..αυτό πιστέυω είναι το καλύτερο..και τα άλλα τώρα...καλησπέρες...

Μαρία είπε...

Και οι δυο εκδοχές σε δούλευαν

Ψονθομφανήχ είπε...

Εσύ Αθούλα δεν μάς είπες τον δικό σο αριθμό!

Βρε Μαρία, αλίμονο αν πέρναμε τοις μετριτοίς όσα μας λένε οι γυναίκες...

Άθη είπε...

Ε,καλημέρα φίλοι και αγαπητέ ιδιωκτήτη του μπλογκιού..ε,εγώ ΔΕΝ θα πώ αριθμό,πρώτον επειδή δε γουστάρω να λέω τέτοιες μαλακίες στους εκάστοτε εραστές μου,φίλους κλπ,κλπ...δέυτερον επειδή δ εν μου αρέσει να κάνω μόστρα,και επείδηξη τις όποιες κατακτήσεις μου,(που ΔΕΝ είναι και τόοσες πολλές τέσπα)μάλλον πολύ λίγες είναι θα'λεγα...επειδή ΔΕΝ μου αρέσει, να λέω μεγάλα λόγια και να καυχιέμαι γενικά για την ερωτική μου ζωή (που δ εν είναι και η καλύτερη που θα μπορούσε να έχει κάποιος εάν σκεφτώ ότι οι περισσότερες από τις σχέσεις που έχω κάνει ήταν αποτυχημένες σε πολλά επίπεδα,και με άτομα τελίως ακατάλληλα για'μένα,που ΔΕ ταίριαζα καθόλου μαζί τους κλπ,κλπ...)και επειδή αυτό είναι κάτι που με αηδιάζει....οπότε δεν πρόκειται να πω τίποτε λυπάμαι δ εν γουστάρω να γίνω,κατίνα τώρα..καλημέρες...

Ψονθομφανήχ είπε...

Η μετάδοση των εμπειριών, κυρίων των δυσάρεστων, δεν είναι κατινιά.
Περιμένουμε να δημοσιεύσεις το ερωτικό σου ημερολόγιο για να ξέρουμε τι να προσέχουμε...

Άθη είπε...

Ε,γειάσας και πάλι φίλοι..ε,αγαπητέ είναι πάααρα πολλά αυτά που με...ενοχλούν στην ερωτική συμπεριφορά ενός άντρα,ή αυτά που έχω 'συναντήσει'σε διαφόρους ηλίθιους με τους οποίους έχω σχετιστεί κατά καιρούς και που μου άφησαν το...'σημάδι'τους μέσα μου... και που είπα ότι δε ν θα'θελα με τίποτε να τα ξανά-συναντήσω σε κάποιον ξανά..αλλά επειδή δεν πρέπει να χαλάς χατίρι σε αυτούς που συμπαθείς ίσως να κάτσω και να τα βάλω σε μιά σειρά στο κεφαλάκι μου και να τα δημοσιέυσω στο χώρο μου...μπορεί μέσα σε αυτές τις μέρες...

Ασυλλόγιστη είπε...

Ναι ναι θέλουμε ιστορίες της Άθης

Χρόνια σε περιμένω είπε...

Ενδιαφέρουσες γιορτές θα κάνουμε

BUTTERFLY είπε...

Ο μαγικος αριθμος τρια για τις γυναικες δεν ειναι η διαιρεση δια του τρια, αλλα η κλασικη απαντηση, οσων χρονων κι αν ειναι η γυναικα στην ερωτηση με ποσους εχει παει απανταει με τρεις!
Εγω παλι δεν καταλαβαινω την ερωτηση ουτε απο τη μια ουτε απο την αλλη πλευρα. Ειτε τρεις ειτε χιλιοιδεκατρεις, ποια η σημασια;;;;
Αν η σχεση δεσει και ταιριαξει κι ερθουν πραγματικα κοντα δυο ανθρωποι τοτε μπορουν να μοιραστουν καθε προσωπικο τους θεμα, αλλα ετσι στο ξεμπαρκο τι ειναι, ελεγχος ποσο χρησιμοποιημενο ειναι το προϊον;;; Ελεοςςςςς!!!!
Καλησπερεεεςςς!!!

Άθη είπε...

Σποράκιααααααααααααα! μουάτσσσσσσσσ!οι..ιστορίες μου...είναι...'ακατάλληλες δια ανηλίκους'!όταν θα μεγαλώσετε παιδάκια...θα μάθετε από μόνα σας πολλάα πράματα....καλησπέρες...

BUTTERFLY είπε...

Ξαναπερασα να αφησω τις ευχες μου σε ολη την παρεα, για Καλα Χριστουγενα, γεματα υγεια, αγαπη και ομορφες στιγμες!

Ψονθομφανήχ είπε...

Αθούλα, περιμένουμε με αγωνία τις αναμνήσεις σου!

Σπόρια, πολύ κουτσομπόλικα γίνατε!

Καλές γιορτές Χριστινούλα.
Η παρέα μας είναι πιο μικρή τώρα αλλά (νομίζω) πιο αγαπισιάρα...
Και επί της ουσίας: οι γυναίκες είναι σαν τα χωράφια. Τα χέρσα δε έχουν καμιά αξία. Τα οργωμένα είναι περιζήτητα!

Summertime Blues είπε...

οι σχέσεις είναι υπόθεση σκορ;
ενδιαφέρον!
πιάνονται και τα εν δυνάμει;;;

Ψονθομφανήχ είπε...

σήμερα καταστρεφόμεθα!

δεν έχει νόημα να απαντήσω σε καμιά απορία...