Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Αφού στην Αθήνα "σκοτώνω μύγες", λέω να φύγω για ξεκαλοκαίριασμα στ’ Αγιονόρος!

Θα ξεκινήσω απ’ τα Καρούλια.
Σε κείνη τη Σκήτη που ’χα πάει πριν 10 χρόνια.
Τη νύχτα μού επιτέθηκε ένα λεφούσι κοριών.
Το πρωί τα καλογέρια μού εξήγησαν πως είναι ο καλύτερος τρόπος να διώχνουν τους ανεπιθύμητους επισκέπτες.
Υπάρχουν και κάποιες γυναίκες που ντύνονται αντρίκια και φτάνουν μέχρι τις Σκήτες.
Την πεζοπορία μπορεί να την αντέξουν.
Τους κορέους ποτέ!
Θα ψάξω να βρω και τον Ρουμάνο καλόγερο.
Που πριν ασκητέψει έφαγε με το κουταλάκι όλη την Αμέρικα.
Έζησε τη βιάση της αμερικάνικης ζωής κι αποφάσισε να ηρεμήσει στην έρημο τ’ Αγιονόρους.
Τον θυμάμαι να προσεύχεται:
"Παρθένα μου κάνε ν’ αποτελείται ο χρόνος από 364 Κυριακές κι η 365η να ’ναι η μέρα του γάμου της αδελφής μου!"...
Θα περάσω κι απ’ την Αγια-Άννα, να χαιρετήσω τον παπα-Μιχαήλ. Αν ζει ακόμα.
Θυμάμαι όταν του πρότεινα να πάρουν καμιά κοτούλα για να τρώνε κανένα αυγούλι, με αποστόμωσε:
"Τη μέρα που θα φέρουμε την κότα κάποιοι αδελφοί θα προτείνουν να πάρουμε και καμιά γατούλα,  μια προβατίνα ή μια γαϊδούρα. Κι απ’ τη γαϊδούρα μέχρι τη γυναίκα, η απόσταση είναι μικρή"!
Τι να πρωτοθυμηθώ...
Είχα συναντήσει κι έναν Σέρβο, από παλιό αριστοκρατικό σόι.
"Πριν καλογερέψω", μου εξομολογήθηκε, "έκανα τα πάντα στη βέβηλη ζωή μου. Αλλά ποτέ δεν έφτασα ν’ αγαπήσω μια γυναίκα. Οι γυναίκες είναι βρώμικα ζώα, δοχεία ακαθαρσίας, δημιουργήματα της λάσπης και της κολάσεως!"...

4 σχόλια:

Άθη είπε...

Ε,εμ...καλημέρα αγαπητέ...(τι καλή κακή,ψυχρή,ανάποδη...αλλά τέσπα..)ε, καταρχήν ευχαριστούμε..για τα...'κοσμητικά' εννοώ, ευγενέστατος κατά τ'άλλα (λόλ,λόλ,λόλ)....αλλά ντάξει οφείλω να ομό-λογήσω ότι κατά ένα μέρος (κι όσο κι αν αυ τό με ενοχλεί)να το παρά-δεχτώ...έχεις δίκιο...ε,εμ ναί..έχεις δίκιο οι γυναίκες εί ν αι ό ντως...βρωμερά ζώα...όπως λες...και ορισμένες μάλιστα έχουν και τη..βρωμιά και στο αίμα τους και στην ψυχή τους..είναι γεννημένες γιανά καταστρέφουν (ζωές,ανθρώπους,οικογένειες ολόκληρες,και δ εν ξέ ρω και'γω τί άλλο) ότι εμφανιστεί στο δρόμο τους τέσπα...σαν τον τυφώνα 'Κατρίνα'ένα πράμα?ή τον τυφώνα..'κατίνα' ίσως?κάτι τέτοιο τέσπα...(δεν υπάρχει άλλωστε και τόοσο μεγάλη διαφορά,ανάμεσα στα δύο αυ τά ονόματα πιστέυω!!!)...ε, για ρώτα κι εμένα,που έχω υποστεί χρόοονια ολόκληρα στο πετσί μου, από τη μέρα,που γεννήθηκα ίσως?μπορεί τη γυναικεία,κατινιά,μαλακία,κουτοπονηριά και ό-λα τα -α τέσπα,(και που συνεχίζω να την ανέχομαι έως και σήμερα),βέβαια πριν από'μένα την ανεχόταν η μα νούλα μου αλλά τέσπα (πρίν γεννηθώ ε γώ εννοώ)...και φυσικά δ εν μιλάω για τη μά να μου,οκ?...η οποία αν και γυναίκα είναι ένας ά γγ ε λος...η κυρία Άννα...μιλάω φυσικά για τις γυναίκες που είναι από το σόϊ του πατέρα μου,....(τη μά να του πρώτη και καλύτερη και μετά τις τρις βλαμμένες αδελφές του)ε, ε κ εί να δείς κατινιά και μαλακία...άστο...γιατί θα κλείσω ό-λη τη μηχανή δημοσίευσης σχολίων α ν κάτσω και γράψω γι'αυτό το θέμα...μιλάμε Η ΕΠΙΤΟΜΗ της μαλακίας οκ?....που λένε....εκεί να δείς πόσα καντάρια μαλακία,ακαθαρσία,και λάσπη που λες....άστα...αλίμονο σε'μένα και τη μά να μου που το ζούμε α υτ ό τόσα χρόνια τώρα...και..ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ!!!, τη καλύτερη δουλειά θα κάνεις!!!στο λέω ε γώ, μακάρι να μπορούσα κι ε γώ να έφευγα και να μ η ξανά-γύριζα πίσω πο-τέ...να ηρεμούσα από τους πά ντ ες και από τα πά ντα...σε παρέσυρε κι ε σέ να το ρέ μα? χοοοοοχοοοοχοοο!,πά ντως ένα λαϊκό τραγούδι που άφησε εποχή πιστέυω και του μεγάλου Τσιτσάνη φυσικά!!!καλημέρες...

Μαρία είπε...

αμάν βρε Άθη, εσύ ξεπερνάς σε μισογυνισμό και τους καλογέρους

'Αθη είπε...

Εε,χααααααααχαααααααααααχαααααααχααα! βρε Μαριώ μου....ε,είδες? ίσως η ΜΟΝΑΔΙΚΗ γυναίκα,που ΔΕΝ πρόκειται ΠΟ-ΤΕ να μισήσω...είναι η μά-να μου...και καμία άλλη..άντε και κάποιες ΠΟ-ΛΥ στενές μου φίλες (γυναίκες) ΠΟΛΥ λίγες όμως επειδή οι περισσότεροι ΦΙΛΟΙ που έχω,είναι άντρες οι γυναίκες φίλες που έχω,είναι συγκριτικά ΠΟ-ΛΥ λιγότερες σε ποσοστό,από τους άντρες φίλους που έχω...κατάλαβες?...δε ν έχεις όμως και άδικο και καθόλου,μπορώ να σου πω...

Ψονθομφανήχ είπε...

Πάντως θα ’ρθει η ώρα να ξεμπροστιάσουμε και τους άντρες καλογέρους κορίτσια...