Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Κάνοντας διαλογισμό στα ριζά της Σιμωνόπετρας...

Ανασκοπώ τη ζωή μου.
Διαπιστώνω πως οι δύσκολες εποχές ήταν αυτές που μου ’δωσαν ώθηση για περαιτέρω εξέλιξη.
Όλα τα πράγματα στη ζωή μου έγιναν (ή δεν έγιναν) με μια συγκεκριμένη σειρά.
Που πάντα ταίριαζε και ήταν η καταλληλότερη για την πορεία μου...
Λες και με οδηγούσε ένας αυτόματος πιλότος.
Εν τω μεταξύ, όλες οι παιδικές μου προσευχές είχαν μείνει αναπάντητες.
Θυμάμαι πως πάνε πολλά χρόνια που απελπίστηκα κι εγκατέλειψα κάθε προσπάθεια να μιλήσω με το Θεό.
Το να επιθυμείς κάτι, το θεωρώ ανεκτό.
Το να ’χεις ανάγκη όμως, όχι!
Η ανάγκη σε φυλακίζει μ’ άλυτα δεσμά...

5 σχόλια:

Summertime Blues είπε...

είναι η ανάγκη και μια μεγάλη κινητήριος δύναμη όμως...

Άθη είπε...

Πόσο δίκιο έχεις! (όπως πάντα άλλωστε καλό μου..)...εεε,εμ..ναί η ανάγκη?...άτιμο πράμα...σε πιάνει από το πόδι?ή δ εν ξέρω, από που αλλού και σε τραβάααει...σ'ένα τούνελ που δύσκολα βγαίνεις από εκεί...σαν την πρέζα ένα πράμα...σαν την άσπρη...που δ εν μπορείς να ξεφύγεις από αυ τήν ό,τι και να κάνεις...άστο να πάει..χάλια...αλλά ντάξει..υπάρχουν διαφόρων ειδών αν άγκες πιστέυω,εγώ και με διάφορους βαθμούς 'εξάρτησης' από αυ τές..αλλές με μεγαλύτερο βαθμό άλλες με λιγότερο...υπάρχουν α νάγκες που τις έχουμε,χωρίς να τις θέλουμε (που γεννηθήκαμε να τις έχουμε)όπως ε γώ αλλά που είναι ώρες-ώρες αβάσταχτες,και σαν ένα βάρος που ΔΕΝ μπορείς να το βγάλεις από πάνω σου,όσο κι αν θες...υπάρχουν ανάγκες που φτιάξαμε από μό-νοι μας και από βλακεία μας..(όπως ο έρωτας πχ?) μπορεί να είναι κι αυτός μια τέτοια ανάγκη..)υπάρχουν 'ανάγκες' που μας έχουν φωρτόσει κάποιοι άλλοι στη πλάτη μας,επειδή έτσι θέλαν...και τέσπα υπάρχουν εκατοντάδες ανάγκες...κι 'ανάγκες' σημασία έχει το π ως τις διά-χειρίζεσαι ε σύ ό-λες αυτές τις...'ανάγκες' και το κατά πόσον τις αφήνεις να σου κάνουν κακό μέσα σου ή να σου ανακατέυουν τη ζωή (γιατί α υτό κάνουν συνήθως οι...'ανάγκες' αυτές)...ε,ό-λα τα πάντα γίνονται πά ντα, για κάποιον σκοπό στη ζωούλα μας (αυτό θα'πρεπε να το ξέρεις καλό μου καλά τώρα πια)...και φυσικά ναί, πά ντα γίνονται με κάποια συκεκριμένη σειρα!!ε, εμ...ναί ε μ είς να δείς πόοοσο έχουμε απ ε λπιστεί κι έχουμε εγκαταλείψει γενικά τις..προσπάθειες..'επικοινωνίας' με το Θεό...ε,εμ...πά ντα οι προσευχές μένουν αναπάντητες καλό μου...σε ΠΟΛΥ λίγες περιπτώσεις 'εισακούγονται'που λένε και οι πιστοί!!!...τι να σου κάνω...βλέπεις μάλλον ο καλός Θεούλης πάσχει από ολική κώφωση!!! (χοοοοοοχοοοοοοχοοοοοχοοοοοχοοοο!) όπως δείχνει!!ή από 'επιλεκτική κώφωση?'...ίσως!!!φιλάκια καλησπέρες....

Ψονθομφανήχ είπε...

χμμμ... μήπως κινητήρια δύναμη για να προσθέσουμε κι άλλα δεσμά στη ζωή μας;

Ωραία συζήτηση πάμε ν’ ανοίξουμε.
Άραγε θα ’χουμε πολλές τέτοιες αφορμές στο ταξίδι μας στην Κίνα και στην Ινδία;
Όλες οι ανατολίτικες θρησκείες διδάσκουν την απελευθέρωση απ’ την πεθυμιά και την ανάγκη...

marilia είπε...

;) Σωστά!

Ψονθομφανήχ είπε...

σνουποφιλάκι εσύ!