Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Η γιατρέσσα με το ωραίο μπούστο και τα υπέροχα πόδια!

Μια Θιβετιανή γιατρέσσα ανέλαβε να με ξεναγήσει στην ενδοχώρα.
Τη λεν Χαν Μέι, που θα πει "Δροσερό Δαμάσκηνο".
Ο καιρός παράξενος: το μεσημέρι αβάσταχτη ζέστη, απογευματάκι αμμοθύελλες και τ’ απόβραδο καταιγίδα.
Της λέω πως μεγάλωσα στο Καρπενήσι, στα 1000 μέτρα υψόμετρο, και βάζει τα γέλια.
"Είμαστε ήδη στα 5000 μέτρα!", μου λέει.
Η υγεία μου διατρέχει άμεσο κίνδυνο.
Πάνω απ’ τα 2500 μέτρα, ακόμα κι αν είσαι από ατσάλι, κινδυνεύεις απ’ τη "νόσο των Ορέων"!
Μειώνεται το οξυγόνο στο αίμα, αλλάζει η χημική ισορροπία του σώματος, κατευθείαν πνευμονικό οίδημα και... πάπαλα!
Ήδη νιώθω ναυτία κι ένα βάρος στο στήθος λες και περνάν από πάνω όλοι μαζί οι ιεροί ελέφαντες των Ινδιών...
Τ’ αυτιά μου βουίζουν, τα χέρια μου μυρμηγκιάζουν.
Της παραπονιέμαι πως έχω πονοκέφαλο.
"Κάνε χαρούμενες σκέψεις και θα περάσει ο πονοκέφαλος", μου λέει γελώντας.
Γαμώ τον αντίχριστό μου μέσα! Πρέπει να φύγω επειγόντως από δω, πριν δω τις δροσερές δαμασκηνιές ανάποδα...

7 σχόλια:

Καίτη είπε...

Ούτε τα ρούχα ούτε το πρόσωπο ούτε η κόμμωση της κυρίας στη φώτο δεν είναι θηβετιανά

Ψονθομφανήχ είπε...

αλλά το μπούστο είναι!

Άθη είπε...

Χααααααααααααχααααααααααααχαααχαααχαα!χααααααααααααχααααααααααααχαααααααχα!...εε,,εε,εμ...τι τραβάς κι ε σύ καλό μου...αλλά...Θιβετιανά...μπούστα δ εν ήθελες? άρπα τη ν τώρα!!!χοοοχοοοχοοοχοοοχοοοχοοχοοο!ε,εμ...ναί είναι, και κάποιες φορές που μπορεί να μας βγεί...και..λίγο..ξινό..αλλά ντάξει..δε ν είναι πάντοτε,ό-λα ωραία...τι να κάνουμε...ε,το'χουν αυτό τα..υψόμετρα...προκαλούν δ ιάφορες διαταραχές στον οργανισμό...έυχομαι πάντως να το ξεπεράσεις...και να καταφέρεις να βγάλεις σε πέρας την ξενάγηση...φιλάκια...

Ασυλλόγιστη είπε...

Δεν κατάλαβα τι ιδιαίτερο έχει το θιβετιανό μπούστο.

Χρόνια σε περιμένω είπε...

Κρίμα που δεν βλέπουμε και τη θιβετιανή γάμπα

Ψονθομφανήχ είπε...

Με το υψόμετρο θα το παλαίψω!

Δεν ξέρω τι θα κάνω με τη γιατρέσσα, τον τριπλόκαμο όφι!
Αυτή δεν παίζεται με τίποτα...

Άθη είπε...

Εεε,εμ...Ο-ΛΑ σ'αυτή τη πλάση, κα-λό μου αντιμετωπίζονται...ΟΛΑ όμως?ακόμη και ο..'τριπλόκαμος όφις' και...ε,εμ...σκέψου στην τελική ότι...οι..ξένες κουβαλάνε ένα κάρο αρρώστιες πάνω τους...αυτό..ότι μπορεί να κολλήσεις από...κονδυλώματα?(στη καλύτερη)μέχρι AIDS...???(στη χειρότερη..)..ε,και...συγκρατήσου τέσπα...)..ε,εμ..το μό-νο που Δ ΕΝ αντιμετωπίζεται,ΚΑΘΟΛΟΥ όμως?μάλλον είναι ίσως η ανθρώπινη μαλακία..και ίσως...η...σκ..τοκεφαλιά του καθενός...α υτά...αυτά τα δύο είναι ανίκητα...και ΔΕΝ μπορείς να τα αντιμετωπίσεις με τί πο τε όμως.....δυστυχώς...φιλάκια...