Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Ινδία: η "Χώρα των Αγίων" (Α') - Τα μαγικά πορτοκάλια!

Η Ινδία ήταν, είναι και θα είναι η "Χώρα των Αγίων"!
Ο Μπάμπα Χάντα είναι ο "Άγιος των Αρωμάτων".
Ξαναζωντανεύει μαραμένα λουλούδια, κάνει έναν άπλυτο άνθρωπο να μυροβλίζει, δίνει άρωμα στο πιο άοσμο χόρτο...
- Σουάμι, βάζετε το Θεό να φτιάχνει αρώματα για να κάνετε εσείς θαύματα?
- Σκοπός μου είναι να δείξω τη δύναμη του Θεού!
- Μα χρειάζεται αποδείξεις ο Θεός?
Λέει πως του πήρε 12 χρόνια για να μάθει την τέχνη να φτιάχνει αρώματα με αστρικό τρόπο.
Νομίζω πως τζάμπα σπατάλησε τόσα χρόνια απ' τη ζωούλα του.
Με λίγα κέρματα αγοράζεις από ένα αρωματοπωλείο ό,τι γουστάρεις...
Λένε πως ο Άγιος μπορεί να φτιάχνει και αντικείμενα απ' το τίποτα.
Του ζήτησα να φτιάξει πορτοκάλια, που 'ναι εκτός εποχής.
Αμέσως, τα μικρά ινδικά ψωμάκια που βρίσκονταν πάνω στο τραπέζι μετατράπηκαν σε λαχταριστά πορτοκάλια!
"Θα με υπνώτισε ο μπαγάσας", σκέφτηκα, "και βλέπω τα ψωμάκια για πορτοκάλια"!
Όμως ένας μαθητής του σουάμι τα έστιψε και μου πρόσφερε μια δροσερότατη πορτοκαλαδίτσα.
Κρίμα που δεν σκέφτηκα να του ζητήσω και λίγο ανθρακικό...

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

''φλιπάρω ''? ή φλιτάρω ?

Ψονθομφανήχ είπε...

Μάλλον... "φιξάρω"!

Heliotypon είπε...

Μην τα γράφεις αυτά, γιατί κάποιοι/ες ευεπίφοροι/ες σε υπερφυσικά και μεταφυσικά μπορεί να τα πάρουν στην κυριολεξία και να νομίζουν ότι υπάρχουν θαυματοποιοί...

Ανώνυμος είπε...

αυτός στην φωτό που είναι λες και έχει κουτουλήσει με τράγο , ορθολογεί

------ είπε...

βρε τρελοκομειο....εδω εισαι;;;;;χαχαχαχαχα ασκαρουλη μου.....μουλειψες !!!!!!φιλια βλαμμενο

Ψονθομφανήχ είπε...

Κουασιμόδε, αν ο άλλος-η την έχει την πετριά του, ό,τι και να γράψεις (ή να μην γράψεις) δεν σώζεται!

Βρε Ανώνυμη, πώς είναι δυνατόν να "ορθολογεί" καθήμενος ο άνθρωπος;

Κι εμένα μου ’λειψες Κιόσκι μου!
Τώρα που χειμωνιάζει να οργανωθούμε...

Ανώνυμος είπε...

ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο ...

Άθη είπε...

Χαααχαααααααχααααααααχαααααααχαχααααααααχαααααααααχαααααααχααααχααααχααχαααααα!ε,εμ...καλό μου βλέπω τρελλή έμπνευση τελευταία...(είναι το Φθινόπωρο? που μόλις μπήκε?)μπορεί..δ ε ξέρω πάντως μ'αρέσει δ ε λέω,χαίρομαι που ακόμη κι εδώ,(σ'αυτό το σπιτάκι σου έχεις έμπνευση και γράφεις)βέβαια μου λείπει το παλιό σου,σπιτάκι αλλά.. ντάξει...ε,εμ...ναί..δεν ξέρω προτιμώ ένα άρωμα από το Body shop,(που είναι τα αγαπημένα μου κι έχω πολλάαα)ή τη Burberry's που μου'χει φέρει η αδελφή μου από Αγγλία...παρά να κάτσω,να παιδέυομαι 12χρόνια???(λόλ,λόλ,λόλ) γιανά μάθω π ως μπορείς να κάνεις ένα άοσμο λουλούδι να βγάλει άρωμα!!!...χάσιμο χρόνου...(ε,εμ..υπάρχουν παρεπιπτόντως και στο νέτ,αλλά και αλλού πο-λύ έυκολες...συνταγές για αρχάριους? ναι..για αρχάριους) κι έχω πολλές π ως μπορείς να φτιάξεις το δικό σου άρωμα...)...καταπληκτικές...ε,άμα είναι να παιδέυεσαι 12χρόνια καλό μου να μάθεις κάτι..άστο καλύτερα!!!άκου ξέχασες να ζητήσεις πορτοκαλάδα με α ν θρα κικό ε,εδώ ο άνθρωπος παιδέυτηκε τόοοσο κι έστυψε τριάντα ώρες το κεφαλάκι του,να σου κάνει τα ψωμάκια πορτοκάλια..κι ε σύ ήθελες και ανθρακικό????...χοοοοοχοοοχοοοοοχοοοο!φιλάκια καλό μου,και...ωραίο το ποστάκι..γέλασα..δε λέω..(όπως γελάω πάντα βεβαίως,βεβαίως)...φιλάκια σμούτς...

Ψονθομφανήχ είπε...

Ανώνυμη, καρφώθηκες!
Ταυτίστηκες με την πόρνη του Ευαγγελίου!

Αθούλα, έχει στο νετ μαθήματα για "αρχάριους γιόγκι";
Μια και το ’φερε η κουβέντα, θυμάσαι τον Σάι Μπάμπα, τον Ινδό γκουρού που πέθανε πριν λίγους μήνες;
Εκείνος στο πιτς φιτίλι έβγαζε απ’ την άδεια χούφτα του κοσμήματα και τα χάριζε στις πιστές του!
Μη μου πεις πως δεν θα γούσταρες για γκόμενο έναν τέτοιο "Άγιο";

Ανώνυμος είπε...

ε!!! καλά με ποιά θα με παρομοίαζες ??? το έχουμε ξαναματαπεί για σέ πάσα γυνή πόρνη ,άντε να στο ξεκολλήσουμε.......εις έτη πολλά

Άθη είπε...

Αααααα!έτσι ε?εε,εμ...ΟΧΙ!!και όμως ΟΧΙ!!ΔΕΝ θα γούσταρα σε πληροφωρώ έναν τέτοιο γκόμενο'...βλέπεις τα...κοσμήματα είναι απλώς αντικείμενα..που...μπορεί να σου φτιάξουν για λίγο,τη..διάθεσή σου.ή να σε κάνουν,να νιώσεις για λί-γο όμορφα...αυτό...δε λέω κι εμένα μου αρέσουν..(και πο-λύ μάλιστα)..αλλά ντάξει αυτά τα βρίσκω ότι ώρα θέλω...μπορώ να τα φτιάξω,και μόνη μου...(τα...κοσμήματα εννοώ φυσικά) υπάρχουν όμως άααλλα..πο-λύ πιο σημαντικά πράγματα,που αναζητάς απεγνωσμένα,να βρείς σε κάποιον/ή να τα δώσει κάποιος/αλλά που πο-τέ δ εν τα βρίσκεις όσο και να ψάξεις/ή που πο-τέ δ εν στα δίνει κα-νείς γιατί δε ν μπορεί?/δεν ξέρει π ως/ή δεν θέλει?/ίσως..ή γενικώς?στη ζωούλα σου...αλλά που όμως σπάνια τα βρίσκεις ή και πο-τέ....φιλάκια....

Ψονθομφανήχ είπε...

Ανώνυμη, δεν σε είπα εγώ "πόρνη", ... συ είπας!

Αθούλα, δεν είχες ποτέ γκόμενο γιόγκι, γι’ αυτό τα λες αυτά!

Ανώνυμος είπε...

κάτι πίνεις εσύ τα βράδια και δεν μας δίνεις

Ψονθομφανήχ είπε...

Ναι, πίνω Βυσινόκηπο και κάνω κοιλιακούς!