Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Απ’ το ημερολόγιο ενός εργένη (Β’) - Τα κάλαντα της ζούγκλας!

Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι κι ο καθαρότερος άνθρωπος του κόσμου!
Το τσαρδάκι μου έχω να το σιγυρίσω πάνω από 20 χρονάκια.
Σκούπα, ξεσκόνισμα, απορρυπαντικά... μου είναι εντελώς άγνωστες λέξεις.
Εδώ κι εκεί κρέμονται αραχνούλες, ζωάκια άκακα, χωρίς καμιά διάθεση να με ανταγωνιστούν σε οτιδήποτε...
Ο τόπος γεμάτος κατσαρίδες!
Στην αρχή με κυνηγούσαν εκείνες, μετά εγώ, αλλά δω και κάμποσα χρόνια βρήκαμε τις ισορροπίες μας και συνάψαμε τριακονταετή ειρήνη.
Κάποτε έφερα και μια γατούλα να πιάνει και κάνα ποντίκι.
Η καημενούλα, δεν άντεξε τη βρώμα και το ’σκασε!.
Εντάξει, αποδείχτηκε μεγάλη παλιοπουτάνα αλλά δεν της κρατάω κακία.
Φέτος όμως δεν πήγαινε άλλο.
Αποφάσισα να κάνω γενική καθαριότητα κι απολύμανση!
Ελλείψει χρημάτων έψαχνα για μια καθαριστριούλα φτηνιάρα κι ανθεκτική στις μολυσματικές ασθένειες.
Ρώτησα δεξιά κι αριστερά, βρήκα μια μαυρούλα, την πήρα.
Ο κολλητός μου διαφωνούσε: "Καλά, μαύρη θα βάλεις να σου καθαρίσει;".
"Γιατί, ρε μεγάλε, φοβάσαι μην ξεβάψει πάνω στα έπιπλα;".
Σήμερα, πρωί-πρωί, έπιασε δουλειά η δικιά μου.
Εγώ καθόμουν παράμερα, τυλιγμένος με το παπλωματάκι μου  -καλοριφέρ έχει δυο χρόνια να μπει- κι αποχαιρετούσα με μια δόση θλίψης τη σαβούρα και τα μικροβιάκια που με συντρόφευαν απ’ το 1990!
Ξαφνικά, κατά τις 10, χτυπάει το κουδούνι.
"Ποιος διάολος να ’ναι", αναρωτήθηκα, κι αναγκάστηκα να ξεβολευτώ.
Ανοίγω την πόρτα, κοιτάω καλά-καλά, κανένας.
"Να τα πω;", ακούω μια παιδική φωνούλα.
Κοιτάω χαμηλά, τι να δω;
Ένα μαυράκι τοσοδούλι, ίσα που ’φτανε μέχρι το γόνατό μου.
"Πού ξεφύτρωσες εσύ πανάθεμά σε;".
Οπότε, ακούω από μέσα τη μαυρούλα: "Γκιός μου ήρτε σου πει κάλαντος. Κύριος πολύ μίζερος και στριμμένος, του κρειάζεται λίγκο παιντική χαρά".
Είπα να τη διαολοστείλω, αλλά μήπως ήταν κι η πρώτη που μ’ έλεγε "στριμμένο και γεροντοπαράξενο";
Γυρνάω στο μικρό και του λέω: "Και τι κάλαντα θα μου πεις καλό μου; Λέτε κι εσείς κάλαντα στη ζούγκλα;".
"Στην Αθήνα ζω κύριε, όχι στη ζούγκλα!".
Αμάν! Με ρούμπωσε ο πιτσιρής!
"Καλά, πες τα!", του κάνω.
Κι αρχίζει το μπάσταρδο να τα λέει αλάνθαστα, χωρίς παραφωνία, σε άψογα ελληνικά, λες κι ακούς τον Χατζηνικολάου!
Όχι σαν κι εμένα τον καράβλαχο τον φωνηεντοφωνιά, που ’χω να προφέρω ολόκληρη λέξη από 6 μηνών που φώναζα "μαμά"!

5 σχόλια:

Άθη είπε...

Αααααααααααχαχααααααααχααααααααααχααααααχααααααααααχααααααχααααααααχαααχαχαχαααααααααααααχαααααααχαααααχαχαχαααααααχαααχαα!μπας σε καλό σου πάλι βραδιάτικα...παιδάκι μου...ξεκαρδίστικα...ε,εμ...πώωωπώωωπωωω...κάζο που το'παθες από τη μαυρούλα και το μαυράκι της..σου βάλανε τα γυαλιά πάντως ε?...χοοοοοοχοοοοχοοοοχοοοχοοοχοο!ε,εμ..αυτό είναι,τα..ξενάκια μας τη λένε κι από πάνω..από το 90'έχεις να καθαρίσεις καλό μου????ΜΑ ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕΕΕΕΕΕΕ?ΑΠΟΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΜΩΣ Π ΩΣ Δ ΕΝ ΠΑΘΑΤΕ ΚΑΜΙΑ ΧΟΛΕΡΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ...ΚΑΜΙΑ ΛΕΠΡΑ,ΚΑΜΙΑ ΠΑΝΟΛΗ...(επειδή ως γνωστόν οι ΠΟΛΥΥΥ σοβαρές αυτές ασθένειες...που θέριζαν και σκώτοναν εκατοντάδες,εκατομμύρια? ανθρώπους πριν από αιώνες...αιώνες πριν από'μας (και που κάποιες άρχισαν να..'ξεφυτρώνουν'ξανά και στην εποχή μας σαν τα μανιτάρια..)ε,έχουν και είχαν και τότε ά με ση σχέση και με το θέμα της καθαριότητας...η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά που λένε...δεν το'χεις ακούσει???...πάντως ωραίο το ποστάκι δ ε λέω γέλασα πάλι..αν και λίγο..βρώμικο...(ε,η βρωμιά είναι κάτι που σιχαίνομαι μέχρι βλακείας... ξέρεις...)...φιλάκια..καληνύχτες...

kimon είπε...

Μάλλον σε πρόφτασε ο Νίκος Δήμου>>>στον doncat και στο lifo...
αντε και καλή χρονιά ...με δικές σου πρωτότυπες ατάκες...

Ψονθομφανήχ είπε...

Παίδες, χρόνια πολλά σε όλους και όλες!
Να δούμε, θ’ αντέξουμε μέχρι του χρόνου τα Χριστούγεννα;

Αθούλα, έχω πάθει ανοσία νομίζω. Η πολύ καθαριότητα εξασθενεί το ανοσοποιητικό.

Κίμωνα, όπως έχουμε ξαναπεί παλιότερα, οι ιστορίες αυτού του μπλογκιού είναι σαν τα έπη του Ομήρου: έχουν κάποιον ιστορικό πυρήνα πασπαλισμένο με διάφορους ευλογοφανείς μύθους σαν σαλτσούλα για να γίνονται πιο γευστικές και αυτολυτρωτικές.
Σίγουρα αξιοποιούνται ιδέες, ατάκες και εμπειρίες πολλών προσώπων, αλλά εντασσόμενες σ’ ένα πιο προσωπικό πλαίσιο.
Εσύ τι νομίζεις, όσα έγραψε ο Όμηρος στην Ιλιάδα και στην Οδύσσεια τα σκέφτηκε όλα μόνος του;
Στο κάτω της γραφής εμείς εδώ μέσα γράφουμε κάθε μέρα σχεδόν ένα ποστάκι κι όχι κάθε βδομάδα όπως π.χ. ο Δήμου. Και προσπαντώς δεν εισπράτουμε ούτε από διαφημίσεις ούτε αμοιβές με μπλοκάκι. Και είμαστε κι ανώνυμοι, οπότε δεν διεκδικούμε λογοτεχνικές ή άλλες δάφνες...

Άσχετη ερώτηση: το έθιμο με τα "ρεβεγιόν" μάς τέλειωσε;

kimon είπε...

Έλα φίλε μου...μη θυμώνεις πλάκα έκανα...εξ'άλλου γνωστό τοις πάσι εξ ανέκαθεν, ή μικροαντιγραφή...ακριβώς όπως έκανε ο μπαγάσας ο Όμηρος....νάσαι καλά ,πολύ γουστάρω τα κείμενά σου εδώ στο Λονδίνο, προς το παρών.

Ψονθομφανήχ είπε...

Λονδίνο είσαι ρε μπαγάσα;

Να πας να δεις κανένα ματσάκι της Γουλεστ Χαμ, θα απολαύσεις εξέδρα...