Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Ζητάω συγγνώμη απ’ τις γυναίκες της ζωής μου! (Β’) - Αφιερωμένο στη Γιορτή της Γυναίκας...

Εσείς ήσασταν "πεινασμένες για λέξεις"!
Γουστάρατε συνεχώς ερωτόλογα και τις λοιπές παρλαπίπες που ξεφουρνίζαμε όταν ήμασταν 16χρονα.
Θέλατε ν’ αγαπηθείτε με λέξεις.
"Οι λέξεις είναι γέφυρες της αγάπης", μου λέγατε...
Διαφωνούσα απόλυτα!
Η δικιά μου αρχή είναι: "Μιλώντας για την αγάπη, την αποδυναμώνεις. Αν λες διαρκώς πόσο ερωτευμένος είσαι, σε λίγο η λέξη αυτή δεν θα σημαίνει τίποτα"...
Το ξέρω... έκανα δίαιτα στις ερωτικές λέξεις. 
Για σας τα λόγια αγάπης είναι το ισχυρότερο αφροδισιακό.
Εγώ όταν τα ξεστομίζω νιώθω ευάλωτος και ανασφαλής...
Από την πρώτη στιγμή της γνωριμίας μας σας το ξεκαθάριζα: έχω κόλλημα με το Θρύλο! Πώς να το κάνουμε, είναι κι αυτό μια εξάρτηση.
Αλλά εσείς νιώθατε απατημένες με την μπάλα!
Μα πόσο παρανοϊκές πρέπει να ’στε για να ζηλεύετε τη μυτόγκα του Μήτρογλου;
Κουράστηκα να μου λέτε πως μπορεί να είμαι 47 ετών αλλά στην πραγματικότητα δεν έχω κλείσει ούτε τα τρία!
Πως είμαι ακατάστατος, πως ξεχνάω να κάνω μπάνιο για βδομάδες, πως δεν έχω ξεσκονίσει για δεκαετίες το σπίτι μου...
Μήπως θέλετε ν’ αποκτήσω κι εγώ τη "νεύρωση της νοικοκυράς";
Μου ’χετε πιπιλίσει τ’ αυτιά: "Είσαι συναισθηματικά πρωτόγονος, ανώριμος, ανεύθυνος, βαριέσαι ν’ αντιμετωπίσεις τα προβλήματα"!
Ποτέ δεν αναγνωρίσατε τις βαθύτερες ευαισθησίες μου.
Μήπως ξεχάσατε πως ποτέ δεν ήμουν εγώ εκείνος που αποφάσιζε το χωρισμό;
Απλά, σας θερμοπαρακαλούσα να μου δώσετε πίσω την ελευθερία μου...

7 σχόλια:

Άθη είπε...

Εεεε,εμ...καλησπέρες α γαπητέ και φίλοι...ναί..ακόμη ένας χείμμαρος!! πραγματικά...ναι..οι γυναίκες α γαπητέ δ εν είναι,ότι αγαπιούνται με...λέξεις μό-νο όπως λες...απλά για εμάς τις γυναίκες είναι αλλιώς το'χουμε ξανά-πεί α υτό...ε μείς βλέπουμε την αγάπη και τον έρωτα?ίσως...περισσότερο 'εγκεφαλικά' ας το το πω έτσι..κι ό χι τόσο επιδερμικά όπως τον βλέπετε ε σείς!!για΄μας έχουν περισσότερη σημασία οι..λέξεις..(επειδή και οι λέξεις,είναι μια απόδειξη της αγάπης σου προς τον άλλον)όταν κάποιος σ'αγαπά ή όταν είναι μαζί σου ερωτικά..ε,θέλει και μια...'μικρή αποδειξούλα' της αγάπης α υ τής...θέλει και να του το'λες α υτό κάπου-κάπου και να του το δείχνεις με ποικίλους τρόπους!!!οι άνθρωποι είναι πλασμένοι έτσι καλό μου,να θέλουν να τους δείχνουν τι νιώθουν οι άλλοι γι'αυτούς με κάποιον τρόπο..κι όταν αγαπάνε ερωτικά ακόμη περισσότερο...ε,δ εν είναι δυνατόν να είσαι με κάποιον (ερωτικά)κι α υτό να ΜΗ του το δείχνεις πο-τέ!!!.....ε,ντάξει εσείς δ εν θέλετε να το δείξετε επειδή φο βά στε!!!...(εννοώ να το δείξετε με όποιον τρόπο,ακόμη και το να το πείτε απλά,σε γεμίζει με τρόμο)...επειδή α υτό μπορεί να σημαίνει δέσμευση..και ως γνωστόν εσ είς απεχθάνεστε τις όποιες 'δεσμέυσεις'....(υπάρχει βέβαια και κάποια κατηγορία άλλη ανδρών που αρέσκονται,να λένε μεγάλα λόγια,που δεν φοβούνται τόσο να τα πούν όπως και να τα πάρουν από την άλλη πίσω,με την ίδια ευκολία που το είπαν...)που α υτό το είδος ντάξει είναι το χειρότερο είδος άντρα για'μένα..)...πάντως τι να σου πώ..ε,εμ...δ εν έχεις και τόσο δίκιο...για τις γυναίκες εννοώ..καλησπέρες...

Ψονθομφανήχ είπε...

Mήπως εμείς οι δυο πρέπει ν' ανοίξουμε γραφείο "Συμβούλων σχέσεων" Αθουλιό?

Άθη είπε...

Τι λες βρε ματάκια???χααχααααααααχαχαχαααααααααχαχααχααχααχαχααχαααααχχαααααααααααααααχαααααα! μάλλον γραφείο 'ευρέσεως ιδανικού ερωτικού συντρόφου' πρέπει να ανοίξουμε..ή γραφείο 'απανταχού πονεμένων και αδικημένων από τον έρωτα ψυχών?'...χοοοοοχοοοχοοοοχοοοοχοοοοχοοοχοοοοοχοοοοοχοοοοοοχοοοχοοοοοχοοο!τρομερή συνεργασία λέμεεεεεεεεε! χοοοοοχοοοοχοοοοχοοο! θράυση θα κάναμε....χιιιιχιιιιχιιιιιχιιιιι!!...καλησπέρες και πάλι....

Ψονθομφανήχ είπε...

ναι.. ο ένας θα ξηλώνει κι ο άλλος θα ράβει!

Άθη είπε...

Χααααααααχαααααααααχαααααααααααααχαχαχαααααααααααααχαααααααχααααααααααχαχαααααααααααααχααααααααχαααααααααααχαααα!στο καλό σου, με έκανες και γέλασα τόοσο βραδιάτικα...ακόμη και στο κρεββάτι μου θα γελάω λέμε...χοοοοχοοοοοχοοοοοοχοοοοχοοο!.......πολύ γέλιο...μ'αρέσει ξέρεις όταν είσαι έτσι!!...όταν μου φέρνεις τόοσο πολύ γέλιο...και α υτό δυστυχώς τελευταία το κάνεις σπάνια....

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ....ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

Ψονθομφανήχ είπε...

έχει ακούσει πολλά από μένα;

και τα φιλιά... από κοντά παρακαλώ!