Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Ζωή χωρίς γυναίκες, δρόμος χωρίς πανδοχεία...

Για ν' αντέξει ένα ζευγάρι
τη φθορά του χρόνου
πρέπει ν' αναπτύξει την ίδια τρέλα!
"Γιατρέ, η κοπέλα μου νομίζει πως είναι κότα!".
"Και γιατί δεν την πας στο Ψυχιατρείο?".
"Δεν μπορώ, χρειάζομαι τ' αυγά της!"...

Η Μαρίνα δεν συμμερίζεται 
τις κοινωνικές μου ευαισθησίες.
"Δεν μπορώ να ενδιαφερθώ για την πολιτική,
είμαι πολύ εγωκεντρικό άτομο"...

Η Άννα είναι πολιτικά στρατευμένη.
Θέλει να ξεχάσει,
να ξεφύγει απ' τον εαυτό της,
ν' αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της
με απρόσωπες έννοιες...
"Άσε λίγο κορίτσι μου την ανθρωπότητα
και βάλε λίγη τάξη στη ζωούλα σου!"...

Η Ζωή ζει σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας.
Κατά κάποιο τρόπο είν' τυχερή.
Όποιος πεινάει 
δεν έχει υπαρξιακές αγωνίες.
Στο Μπρούκλιν δεν αυτοκτονούν οι άνθρωποι!
Είναι πολύ δυστυχισμένοι για να το κάνουν...

Η Νίκη με θεωρεί μεγάλο συντηρίκλα!
"Είσαι εχθρικός σε κάθε αλλαγή
τα τελευταία 100 χρόνια", μου λέει.
"Απ' την εποχή του Αδάμ!", τη διορθώνω...

Η Βάσω είναι ρεαλίστρια.
Θεωρεί τη φύση πολύ εχθρική.
"Τα έντομα τρώνε φύλλα,
τα πουλιά τρώνε τα έντομα
κι εμείς τα πουλιά!
Η φύση είναι ένα αχανές εστιατόριο!"...

Η Γωγώ είναι θρησκόληπτη.
Νομίζω πως με το Θεό ασχολούνται
όσοι αρνούνται να αποδεχτούν την πραγματικότητα.
Τόσοι άγιοι προσπάθησαν 
ν' αποδείξουν την ύπαρξη του Θεού.
Εμένα νομίζω πως μου εμφανίστηκε
την πρώτη φορά που είδα το κωλαράκι της Γωγώς...

Η Μαρία θέλει ν' αποκλείσει απ' τη ζωή της
κάθε απρόβλεπτο!
Τρέμει ό,τι ανατρέπει τις ισορροπίες της.
"Δεν υπάρχουν καλά νέα, μόνο κακά!", επιμένει.
Σοκάρεται κάθε φορά που διαπιστώνει
πως δεν ελέγχει τη ζωή της.
Είναι λιγομίλητη.
"Η φύση είναι άφωνη", μου λέει.
"Το πέρασμα στο λόγο,
μας έχει καταδικάσει στο ψέμα!"...

5 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Απο εδω το πας απο εκει το πας παλι τις γυναικες κατηγορεις που εισαι μπακουρας! Χαχαχαχα!

Ψονθομφανήχ είπε...

όσα δε φτάνει ο αλεπούς...

Άθη είπε...

Εεε,εμ..γειάσου ματάκια..ε,εμ..ναι βρε σύ διαμαρτύρεσαι ρε ματάκια,κι α πό πάνω?...αυτό είναι! ποικιλία...απόψεων,προσωπικοτήτων,χαρακτήρων...άλλοι/ος στη θέση σου..θα έκανε κρα..να έχει,στο...'κασέ'...τοόοσες πολλές γυναίκες..ή να έχει γνωρίσει τόοοσες γυναίκες..τέσπα..κι ε σύ γκρινιάζεις...???...στο εστιατόριο τρώς ένα μεζεδάκι?ή έχεις ποικιλία στο πιάτο σου?...έ,έτσι είναι και η δι κή σου ερωτική ζωή...λόλ,λόλ,λόλ..και ξανά λόλ,λόλ,και γκαα,γκαάα...γκαααα...!πάντως νομίζω α υτή που με εκφράζει καλύτερα...θα'λεγα είναι η τελευταία η Μαρία..καθότι κι'εγώ σιχαίνομαι μετά βδελυγμίας μάλιστα τις..'κοσμογονικές' αλλαγές στη ζωούλα μου..και αποζητώ πάν-τα τη σταθερότητα..όσο γίνεται κι όσο μου το επιτρέπουν τα διάφορα αγχωτικά,που γίνονται διαρκώς στη ζωούλα,μου και μου τη ταράζουν (α υτή ν και τα νεύρα μου) φυσικά...οκ?..πάντως ωραίο ποστάκι γέλασα...δε λέω...φιλάκια..

Ταξιάρχης είπε...

Έστε σε αγχώνουν οι αλλαγές και τα απροσδόκητα Αφρούλα;
Φαντάζομαι πως για το λόγο αυτό δεν ανόγεις κανένα γράμμα που παίρνεις!
Γιατί δεν ξέρεις τι έκπληξη μπορεί να σου επιφυλάσσει...

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΩΠΑ ΚΑΙ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ.ΘΕΣ ΠΟΛΛΑ ΧΕΡΙΑ ΝΑ ΣΕ ΧΑΪΔΕΥΟΥΝ ,ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΣΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΓΑΛΗΝΗ