Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Είμαι ωραίος μόνο για μια χρήση!


Κάποτε ήθελα να σώσω τον κόσμο. Τώρα το μόνο που θέλω να σώσω είναι τον εαυτό μου!
Είμαι 48 ετών και μπορώ να πω πως έχω κάποια εμπειρία.
Ο μεγαλύτερος εχθρός του ανθρώπου δεν είναι ούτε ο φασισμός ούτε ο σταλινισμός ούτε ο νεοφιλελευθερισμός! Είναι η γυναίκα που θέλει να σε παντρευτεί για τα λεφτά σου, τη δουλειά σου, την οικογένειά σου!
Που μηχανεύεται τα χίλια δυο για να γκαστρωθεί και να σε βάλει στο χέρι.
Που καίει επίτηδες το φαγητό συνέχεια ή το κάνει λύσσα ή ρίχνει μέσα οτιδήποτε, αρκεί να μην τρώγεται, μόνο και μόνο για να απαλλαγεί απ’το μαγείρεμα. Αυτή την ... "εξοντωτική λεπτομέρεια της καθημερινής ζωής"!
Ο Θεός να σε φυλάει απ’ αυτά τα βρομοθήλυκα που σε παινεύουν συνεχώς... πόσο ικανός και έξυπνος είσαι, πόσο τα καταφέρνεις σε όλα... μόνο και μόνο για να σου φορτώσουν εσένα όλες τις δουλειές κι εκείνες να απολαμβάνουν τη χαρά της αναξιότητάς τους!
Μου έτυχαν πολλές καριόλες που ’χαν σαν αρχή στη ζωή τους το ... "πάντα μπορείς να βρεις έναν πρόθυμο άντρα να σε υπηρετεί"!
Γενικά, στις σχέσεις δεν υπάρχει ισορροπία. Κάποιας είναι ξάπλα στο κάρο και κάποιας το σέρνει αγκομαχώντας.
Θυμάμαι κάποτε, που βρέθηκα σ’ έναν κύκλο πλουσιοκόριτσων, άκουσα την περίφημη φράση, μόλις έβλεπαν ένα ευτυχισμένο ζευγάρι: "της κάνει χωσέ ή του κάνει χωσέ;". Το "χωσέ" σημαίνει "ποιος τα χώνει;", δηλαδή ποιος πληρώνει τον άλλον. Γιατί τα έξοδα ενός ζευγαριού ποτέ δεν μοιράζονται στα ίσα...
Νομίζω ο Όσκαρ Ουάιλντ είχε γράψει ένα ωραίο: "Τα 35 είναι μια πολύ καλή ηλικία. Μείνε στην ηλικία αυτή για πολλά χρόνια"!
Εγώ έχω μείνει, ή, καλύτερα, έχω γυρίσει στην ηλικία των 16! Και σ΄ όποια/ον αρέσω. Δεν τη μπορώ την υποκρισία. Να το παίζω ερωτευμένος, να γιορτάζω επετείους γνωριμίας, αρραβώνων κ.λπ. και από πίσω το κέρατο να πέφτει σύννεφο!
Γιατί είναι νόμος αδελφέ: όταν βλέπεις ζευγάρια μετά τα 40 χέρι-χέρι, να φιλιούνται και να ’ναι μες στα σιρόπια, τα κέρατά τους έχουν φτάσει ως τον έβδομο ουρανό.
Κάποτε μου το ΄χε πει ένας κολλητός: "μη τη φιλάς ρε μαλάκα τόσο παθιασμένα, καρφώνεσαι"!

7 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Καλε μου Ψονθο,....bullshit!
Οσα δε φτανει η αλεπου...
Καλο ΣΚ!

Ψονθομφανήχ είπε...

Ώστε... "κρεαμαστάρια" Χριστινάκι!

akrat είπε...

απά παπα...

καλή εβδομάδα

ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ... εις τους νέους

Άθη είπε...

Εεε,εμ..γειάσου αγαπητέ...ε,εε...και τι να πώ..ε,ΔΕΝ είναι ό-λες οι γυναίκες το ίδιο ή όπως, τις περιγράφεις εδώ το'χουμε, ξανά-πεί α υτό νομίζω...και'ντάξει ρε σύ...δ εν σημαίνει ότι όταν ένα ζευγάρι είναι μέσ'τα μέλια' όπως λες εδώ ή μεσ'στα σορόπια' ότι ντέ και καλά 'κερατώνουν αλλήλους' ε,ντάξει μπορεί να είναι και όντως ε υτ ι χισμένοι..που'ντάξει α υτό στη σήμερον είναι πο-λύ σπάνιο αλλά λέμε τώρα...α υτά...και καλό μεσημεράκι...

Ψονθομφανήχ είπε...

Άκρατ, ο διεθνισμός τρέχει απ’ τα πατζάκια σου!

Αθούλα, μιλάμε για ζευγάρια άνω των 40...

BUTTERFLY είπε...

Βρε συ, η που δεν εχεις βρει τη σωστη γυναικα, η που τη βρηκες και δεν το πηρες πρεφα!

Ψονθομφανήχ είπε...

Kαι τα δύο πολύ κακά Χριστινούλα...