Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Το μυαλό μου τις θέλει όλες! Αλλά το σώμα αδυνατεί...


Γυναικάς δεν ξέρω αν είμαι. Αλλά χωρίς σεξ δεν αντέχω!
Η Α. είναι μια κλασική άπληστη τσούλα. Τα θέλει όλα απ’ τη ζωή. Βγάζει τη γλώσσα στη ζωή. Όταν τη γνώρισα, όλα πάνω της φώναζαν "διαθέσιμη"...
Στο πρώτο ραντεβού μας τη ρώτησα: "Και πώς θ’ αντιδρούσες αν σε κεράτωνα;".
Την είχε στο τσεπάκι την απάντηση η καριόλα:
"Πρώτον, δεν θα σε χάριζα σε κείνη! Δεύτερον, θα σε έπαιρνα πίσω νταηλίκι! Και τρίτον θα σε έκλανα εγώ! Κι όταν αποφάσιζα εγώ. Κι αφού πρώτα θα είχες γίνει για κάμποσο καιρό το δουλάκι μου για να ξεπληρώσεις την κουτσουκέλα"!
Η Α. είναι γκόμενα "νέας εσοδείας"! 
Έτσι είναι τα σημερινά γκομενάκια: γρήγορα ερωτεύονται, γρήγορα έρχονται σε οργασμό, γρήγορα σε βαριούνται και με συνοπτικές διαδικασίες σε χωρίζουν. Με ένα γραπτό μηνυματουλάκι στο κινητό...
Α, ξέχασα: και πολύ γρήγορα τρώνε τα λεφτά από κάτι πενηντάρηδες σαν κι εμένα!
Εγώ είμαι ένα "αδέσποτο της αγάπης".
Μπορεί να το παίζω πότε "μαγκάκι" και πότε "σέξι-μπουρζουά". Αλλά πίσω απ’ τη βιτρίνα φωνάζω "αγαπήστε με"!
Εκεί που με έχεις για αρχι-γάιδαρο, σου ξεφουρνίζω κάτι ευαισθητιούλες και σε στέλνω...
Αλλά είμαι και άντρας. Άρα και ηλίθιος. Κι όταν ένας άντρας είναι ηλίθιος, είναι πολύ ηλίθιος. Νόμος!
Έχω φιλοσοφήσει τη ζωή.
Θέλω η μόνη μου έγνοια να είναι ο έρωτας. Ούτε λεφτά ούτε δόξες ούτε εξουσίες.
Η ευτυχία δεν έχει προδιαγραφές, ούτε έρχεται κατά παραγγελία.
Μπορεί σήμερα να μου αρέσει η Α. Κι αύριο η Τ. Τις θέλω και τις δυό!
Τις παρακαλώ να δείξουν κατανόηση και να φανούν ανώτεροι άνθρωποι. Μόνο κάτι βλαμμένες κλαψομούνες αντιδρούν υστερικά.
Κατά την Α., η ανωτερότητα, όπως εγώ την εννοώ, είναι σκέτη μαλακία.
Η Τ. μιλάει πιο κουλτουριάρικα κι αινιγματικά:
"Να φοβάσαι τη γυναίκα που σκέφτεται. Γιατί η σκέψη είναι ένα άλμα προς την ελευθερία"!
Τρεις μέρες παλεύω να λύσω το γρίφο της...

Δεν υπάρχουν σχόλια: