Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Έπαθα γεροντοέρωτα!

Δεν μ’ ενδιαφέρει τι θα πει η κοινωνία!
Κανείς απ’ αυτούς που κόβονται δήθεν για "πνεύμα και ηθική" δεν ρώτησε ούτε ενδιαφέρθηκε ποτέ για το πώς αισθάνομαι, ποιες είναι οι ανάγκες κι οι προσδοκίες μου...
Αν μου ξανασηκώσουν το δάχτυλο διδακτικά, θα τους το κόψω και θα το χώσω στον κώλο τους...
Αυτά τα κουμάσια με θέλουν (μας θέλουν) άβουλα, πειθαρχημένα, ξοφλημένα ρομποτάκια...
Μετά από πολάααααα χρόνια νομίζω πως ξαναερωτεύτηκα! Πραγματικά, ειλικρινά, αθώα και αγνά. Και δεν θ’ αφήσω κανέναν κομπλεξικό-νευρωτικό να μου το χαλάσει...
Εντάξει, είναι πολύ μικρή για μένα, αλλά τουλάχιστον σύμφωνα με το νέο εκλογικό νόμο έχει ήδη αποκτήσει δικαίωμα ψήφου...
Είναι το "μικρό πολύτιμό μου"! Είναι η "επιβεβαίωση" κι η "άνοιξή μου".
Το τρυφερό του μαγουλάκι ακουμπάει στο δικό μου κι η γλυκιά του ανάσα μυρίζει σοκολάτα και τσιχλόφουσκα.
Είναι ένα "σποράκι της αγάπης"! Το ποτίζω, το ζεσταίνω, το φροντίζω. Κι αυτό βλασταίνει και βγάζει μπουμπούκια.
Τρέφομαι απ’ την ενέργειά του. Ονειρεύομαι μια αόρατη ασημένια κλωστή που θα ενώνει τις καρδιές μας για πάντα...
Ξυπνάω το πρωί. Πριν ανοίξω τα μάτια μου συνεχίζω λίγο ακόμη να κολυμπάω στο όνειρο.
Πριν τελειώσω τη φράση "σε θέλω" αρχίζουμε τα γλωσόφιλα. Πού κρυβόταν τόσος πόθος;
Τρελαίνομαι να κολλάω πάνω της. Να καθόμαστε στα καφέ και να πλέκουμε τα πόδια μας.
Θέλει να τις χτενίζω τα μαλλιά. Στο μπάνιο τη λούζω. Οι γεμάτες σαπουνάδα παλάμες μου γλιστράνε χαμηλά στην πλάτη της...
Λατρεύει τ’ ανασηκωμένα μου μανίκια. Και τα πρωινά μου αργοτεντώματα.
Ανατριχιάζω όταν μου λέει "Δεν υπάρχω όταν λείπεις!"...
Τη βλέπω παντού μπροστά μου.
Στην κούπα του καφέ μού χαμογελάει.
Κοιμάμαι και τη συναντάω.
Γυρίζω τη σελίδα της "Αυγής" κι είναι εκεί.
Στέκομαι στον καθρέφτη και με κρυφοκοιτάζει...
Είναι πολύ μικρή ακόμα αλλά πρέπει να την περάσω απ’ τη "δοκιμασία της γαμο-αηδίας"!
Δήθεν τυχαία την περνάω έξω από μια εκκλησιά που γίνεται γάμος.
Η νύφη ευτυχισμένη παίρνει πόζες για τη φωτογράφηση.
"Πόσο γελοίο είναι να ντύνεσαι σαν τούρτα για μισή ώρα;", μου λέει το "μικρό πολύτιμό μου".
Μπράβο μωράκι μου! Πέρασες τις εξετάσεις με άριστα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: