Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017

Φαντασιώσεις στην Έκθεση Βιβλίου στο Θησείο...

Με το που την είδα κατάλαβα πως ήταν πολύ κρυφή. Πολύ μικρής ηλικίας αλλά με έντονη θηλυκότητα και ερωτισμό.
Αγγιχτήκαμε όλως τυχαίως, φευγαλέα, αλλά κατάλαβα αμέσως τον βαθιά κρυμμένο και έντονο σεξουαλισμό της.
Καθώς φυλλομετρούσαμε κάποιο βιβλίο, τη φαντασιωνόμουν να φοράει ένα κοντό νυχτικό που φέγγιζε κι άφηνε να φανεί ο κάτασπρος και σφιχτός πισινός της.
Κάπου χάνω την αίσθηση του χωροχρόνου. Νιώθω να πιάνω το μπούτι της απ’ τη μέσα πλευρά. Ανοίγω τα τρυφερά χείλη και ακουμπάω την ήδη υγρή κλειτορίδα της.
Νιώθω το χέρι μου να γίνεται μούσκεμα. Ένα βογκητό βγαίνει απ’ το στόμα της. "Πες μου λογάκια πρόστυχα", μου ψιθυρίζει στ’ αυτί...
Μου γυρίζει δήθεν αδιάφορη την πλάτη της. Κολλάει, πάλι όλως τυχαίως, πάνω μου έτσι που το πουλί μου να εφαρμόζει ακριβώς στην πίσω σχισμή της. Με μαλακίζει με τον κώλο της! Ένα ακόμα τέτοιο κούνημα να κάνει και με αποτέλειωσε!
Ξαφνικά την πιάνει ένας περίεργος βήχας. Ένας ωραίος τρόπος να κρύψει τον οργασμό της. Νομίζω πως δεν μου ’χει ξανατύχει να τελειώσει πρώτη η γυναίκα..
Και ξαφνικά, εκεί που ήμουν έτοιμος να κάνω την καλύτερη εκσπερμάτωση έβερ, ακούω τον μαλάκα τον υπάλληλο του πάγκου: "Θα έρθετε αύριο κύριε στην παρουσίαση του βιβλίου μας για τα 100 χρόνια απ’ την Οκτωβριανή Επανάσταση";
Πού να σου γαμήσω την επανάστασή σου κερατά! Μου χάλασες την καλύτερη φαντασίωση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: